TutJam #2 – zwycięzcy gamejamu

Siemaneczko kochani i inni 😁

Kilka godzin temu zakończyła się możliwość głosowania na gry w TutJamie #2 i tym samym wyłonili się zwycięzcy! Też niezłą pomocą w głosowaniu był bardzo niezły stream prowadzącego gamejamu https://www.youtube.com/watch?v=QPQ5VTFM2Qs – na którym ograł wszystkie zgłoszone gry, więc serdecznie zapraszam do obejrzenia archiwum transmisji 😉

Wyniki podam z krótkimi „opisami” gier i skupię się tylko na top 3. Po tym będą wyróżnienia za zajęte pierwsze miejsca z danych kryteriów oceniania. Zaczynamy 😄

Top 3

#1 Glitch: Reboot for the AI revolution

W wyniku błędu systemu najprawdopodobniej spowodowanego zwarciem instalacji zostaje zbudzony jeden z humanoidalnych robotów, którym musimy wydostać się z budynku badawczego

OshQ Design Zone

Gra autorstwa OshQ Design Zone, która pomimo tego że nie miała ani jednego pierwszego miejsca, w ani jednej kategorii to jednak jest na podium! To się nazywa wyczyn 😄

W tej krótkiej produkcji wcielamy się w humanoidalnego robota (najprawdopodobniej tytułowe AI) i musimy wejść do windy. W tym celu należy znaleźć kilka przedmiotów oraz rozwiązać zagadki.

#2 True Abstraction

Gra z dwoma autorami: Re-drem oraz Bartusew. Twórcy dali z siebie bardzo wiele, a rezultaty są na prawdę zdumiewające. Ja nawet myślałem, że ich gra wygra. Czemu jednak tak się nie stało? – Nie mam bladego pojęcia. 🤔

W tej grze wcielamy się być może w człowieka i przechodzimy ją troszkę w stylu portalowym – weź klocek i połóż na guziku. Jednak autorzy postarali się wprowadzić dosyć niecodzienną mechanikę powiązaną z kamerami, która może stanie się popularna? Pożyjemy zobaczymy 🙂

#3 Idk how to name that but spikes look cool

Uwaga! kolce! – to powinien powiedzieć autor kamstaQ nt. swojej gry 😄 – w tej dynamicznej grze biegamy i skaczemy uzbrojonym ludzikiem – musimy przejść tylko na prawy skrajny kraniec mapy, aby wygrać, ale przez kolce i potworki ten cel staje się być trudny

Jak dla mnie była to najbardziej pobudzająca produkcja. Pewne elementy trzeba było po prostu spamiętać, a jednocześnie miejscami trzeba było szybko działać, bez większego przemyślenia – w sumie to mam taki niedosyt 😆

Wyróżnienia

Czas na wyróżnienia, czyli top 1 z każdego kryterium oceniania!

Frajda

Grą dającą najwięcej frajdy jest The Glitch Monsters autorstwa Domin Dev, w której strzelamy w potwory powodujące glitche.

Grafika, dźwięki i pomysł

Gra z najlepszą grafiką, najlepszymi dźwiękami i z najlepszym pomysłem (według głosujących) jest True Abstraction, którymi autorami są Re-dremBartusew – gra ta też jest na 2. miejscu w powyższym top 3 – niezła robota!

Zgodność z tematem

A tym tematem był Glitch, a gra Glicher Feature mojego autorstwa wygrała to w tym kryterium. Nie wiem czy to ta moja abstrakcja czy co innego, ale dziękuję głosującym 🧡

Więcej o mojej grze napisałem tutaj.

Podsumowanie

W TutJamie #2 łącznie wzięło udział 17 gier i wystawiono w sumie 127 ocen. Wszystkie gry były krótkie i glitchowały się na swój sposób. Gratulujemy OshQ Design Zone wygranej!

Wyniki możecie podejrzeć na stronie TutJamu #2. Zapraszam do ogrania w tamte produkcje. Dajcie też znać jakie wam gry się spodobały i jakie było wasze top 3! 😄

Do miłego następnego 😉

Subscribe
Powiadom o
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Kamil
Kamil
1 rok temu

9.5 godziny to kilka hmm. Chyba tak (:

trackback
1 rok temu

[…] poprzednim wpisie było o zwycięzcach TutJamu #2 dzisiaj natomiast skupimy się nad tym co „autor zwycięskiej gry miał na myśli” 😄 […]

trackback
1 rok temu

[…] dalej lecimy, bo czwarte jest krótkie podsumowanie wyników z TutJamu #2. Pamiętam to jak by było wczoraj to jak PL Tutors grał we wszystkie produkcje, na które […]

Włączyć powiadomienia? Bardzo pragnę Dam sobie radę