Siemaneczko kochani i inni 😁
Kilka godzin temu zakończyła się możliwość głosowania na gry w TutJamie #2 i tym samym wyłonili się zwycięzcy! Też niezłą pomocą w głosowaniu był bardzo niezły stream prowadzącego gamejamu https://www.youtube.com/watch?v=QPQ5VTFM2Qs – na którym ograł wszystkie zgłoszone gry, więc serdecznie zapraszam do obejrzenia archiwum transmisji 😉
Wyniki podam z krótkimi „opisami” gier i skupię się tylko na top 3. Po tym będą wyróżnienia za zajęte pierwsze miejsca z danych kryteriów oceniania. Zaczynamy 😄
Top 3
#1 Glitch: Reboot for the AI revolution
Gra autorstwa OshQ Design Zone, która pomimo tego że nie miała ani jednego pierwszego miejsca, w ani jednej kategorii to jednak jest na podium! To się nazywa wyczyn 😄
W tej krótkiej produkcji wcielamy się w humanoidalnego robota (najprawdopodobniej tytułowe AI) i musimy wejść do windy. W tym celu należy znaleźć kilka przedmiotów oraz rozwiązać zagadki.
#2 True Abstraction
Gra z dwoma autorami: Re-drem oraz Bartusew. Twórcy dali z siebie bardzo wiele, a rezultaty są na prawdę zdumiewające. Ja nawet myślałem, że ich gra wygra. Czemu jednak tak się nie stało? – Nie mam bladego pojęcia. 🤔
W tej grze wcielamy się być może w człowieka i przechodzimy ją troszkę w stylu portalowym – weź klocek i połóż na guziku. Jednak autorzy postarali się wprowadzić dosyć niecodzienną mechanikę powiązaną z kamerami, która może stanie się popularna? Pożyjemy zobaczymy 🙂
#3 Idk how to name that but spikes look cool
Uwaga! kolce! – to powinien powiedzieć autor kamstaQ nt. swojej gry 😄 – w tej dynamicznej grze biegamy i skaczemy uzbrojonym ludzikiem – musimy przejść tylko na prawy skrajny kraniec mapy, aby wygrać, ale przez kolce i potworki ten cel staje się być trudny
Jak dla mnie była to najbardziej pobudzająca produkcja. Pewne elementy trzeba było po prostu spamiętać, a jednocześnie miejscami trzeba było szybko działać, bez większego przemyślenia – w sumie to mam taki niedosyt 😆
Wyróżnienia
Czas na wyróżnienia, czyli top 1 z każdego kryterium oceniania!
Frajda
Grą dającą najwięcej frajdy jest The Glitch Monsters autorstwa Domin Dev, w której strzelamy w potwory powodujące glitche.
Grafika, dźwięki i pomysł
Gra z najlepszą grafiką, najlepszymi dźwiękami i z najlepszym pomysłem (według głosujących) jest True Abstraction, którymi autorami są Re-drem, Bartusew – gra ta też jest na 2. miejscu w powyższym top 3 – niezła robota!
Zgodność z tematem
A tym tematem był Glitch, a gra Glicher Feature mojego autorstwa wygrała to w tym kryterium. Nie wiem czy to ta moja abstrakcja czy co innego, ale dziękuję głosującym 🧡
Więcej o mojej grze napisałem tutaj.
Podsumowanie
W TutJamie #2 łącznie wzięło udział 17 gier i wystawiono w sumie 127 ocen. Wszystkie gry były krótkie i glitchowały się na swój sposób. Gratulujemy OshQ Design Zone wygranej!
Wyniki możecie podejrzeć na stronie TutJamu #2. Zapraszam do ogrania w tamte produkcje. Dajcie też znać jakie wam gry się spodobały i jakie było wasze top 3! 😄
Do miłego następnego 😉
9.5 godziny to kilka hmm. Chyba tak (:
[…] poprzednim wpisie było o zwycięzcach TutJamu #2 dzisiaj natomiast skupimy się nad tym co „autor zwycięskiej gry miał na myśli” 😄 […]
[…] dalej lecimy, bo czwarte jest krótkie podsumowanie wyników z TutJamu #2. Pamiętam to jak by było wczoraj to jak PL Tutors grał we wszystkie produkcje, na które […]